2011. január 24., hétfő

kakaspörkölt

2 hatalmas combból készítettem el életem első kakaspörköltjét.
Féltem is tőle, de - leszámítva azt, h szépen fogalmazva: nem volt sótlan)- egész jóra sikeredett.

Hozzávalók:
2 kakas comb
4-5 hagyma
2 gerezd fokhagyma
2 paprika
1-2 paradicsom
őrölt pirospaprika
zsír/olaj
só-bors-köménymag
2,5 dl víz (ekkor sok szaftja lesz)

zsíron a hagymát (én durvára vágtam) megfonnyasztottam, majd beletettem 2 púpos teáskanálnyi őrölt pirospaprikát (attól függ, milyen színűt szeretnénk/mennyire élénk színű a paprikánk), majd felöntöttem a 2,5 dl vízzel és belehelyeztem a combokat (ezeket előtte valamennyire, ahogyan bírtam, szétcincáltam és besóztam- ezt nem kellett volna?!). hagytam, h forrja el a levét, majd ráöntöttem a zöldségeket, a fokhagymát, és a fűszereket.
40 perc alatt (fedő nélkül) puhára főtt.
Mellé tésztát főztem.

1 megjegyzés:

SzilágyiP írta...

Váó, nagyon ügyes vagy! Én nem mertem volna nekiállni, de ahogy látom, nem olyan bonyolult :)
Gratula!