2010. december 22., szerda

meggyes-barnás

Ezt a fantázianevet én kreáltam ennek a süteménynek.
Hozzávalók egy magas falú tepsinyi mennyiséghez:
6 tojás
1 cs sütőpor
1 cs vaníliás cukor
24 dkg liszt
20 dkg cukor (eredetileg 24 dkg, de tettem bele dejót is, ami szintén cukrozott)
3 evőkanál dejó
2 csapott ek. kakaó (nem nesquick, hanem olyan, mi színez is:)
8 ek víz
7 ek olaj
magozott meggy

A tojást összekevered a sütőporral és a vaníliás cukorral. hozzáadod a cukrot, lisztet, az olajat és a vizet. én utólag tettem hozzá a dejót és a kakaót. beleöntöd a kilisztezett tepsibe, magozott meggyeket helyezel el a tetején (a meggy levét dejóval itatod fel előzőleg szűrőben), majd 180 fokon megsütöd. fél óra után nekem picit odaégett az alja és az oldala, de annak sem volt rossz íze :)

Nincsenek megjegyzések: