2011. január 31., hétfő

krumplis tarhonya

Az egyik legjobb étel, ha éhes vagy és/vagy sokat akarsz őzni, h jusson másnapra is és/vagy nem akarsz sokat költeni rá és/vagy nem szeretnél sok időt a konyhában tölteni.
A következő mennyiségek 4-5 adagra elegendők.
Hozzávalók:
1-2 vöröshagyma
2 paprika
1 nagy paradicsom
kolbász
tarhonya (3 dl)
őrölt pirospaprika

A hagymával együtt felteszem a tarhonyát, picit pirítom (a hagyma ne égjen meg, a tarhonyának legyen barnás színe), beleteszem az őrölt piros paprikát, majd felengedem vízzel (én 9dl-t öntöttem hozzá, a végére teljesen elfőtte és a tarhonya is magába szívta, persze, de én úgy szeretem). Ízesítem, ahogy gondolom. Amint felforr, hozzáhajítom a darabokra vágott zöldségeket, és a karikára vágott kolbászt. Ha csípősen szereted, csípős kolbászt tegyél bele :)
Amint a tarhonya meguhult és megdagadt, kész is :)

Nincsenek megjegyzések: