2011. április 27., szerda

majd

közben volt egy húsvétunk, készültem is, bár a menü már ismert tagokból áll, talán csak a sült hurka-kolbász, az, ami új lehet, de azt hiszem, azt nem nagyon kell magyarázni :)

meg összefutottam egy konzerv bébi kagylóval, ami első látásra és ízlelésre annyira gusztustalan volt, h hajítottam is volna ki, végül - konstatálva, h mégsem 10 fillérbe került- elkészítettem hip-hop, h hátha. és igen, egész ehetőre sikerült, de én ettől még nem kedveltem meg a vízi herkenytűket.

egy bnő megmutatta, hogyan kell a hot-dogot pirított hagymával enni.

és felhasználtam a saját fűszernövény kertemből (2 cserép a párkányon) pár levél bazsalikomot egy "könnyű" salátához, egy élmény volt, komolyan.

a 90 napos diétát nem csinálom már, ez gyengeség, tudom, de van jobb, emiatt viszont még ritkábban látogatok ide, de azért van egy lakótársam* akire főzni kell, úgyh. várható még pár jó és egyszerű recept.

* ő a barátom amúgy.

Nincsenek megjegyzések: