2011. május 30., hétfő

csirke mojitóval

egyszerű csirkesalátát készítettünk a lányokkal a következőképpen:
3 csirkecombot megsütöttem.
paradicsomot, uborkát, lila hagymát kockáztam fel és hozzáadtam a zacskós salátakeverékhez. azt citromlével meglocsolta, kis bazsalikomot, sót és borsot szórtam rá.
a csirkét egyikünk beledarabolta a salátába, de csak úgy mellé is jó volt a csirkét enni.
a csirke elfogyott, a salátából viszont még maradt egy-egy evésnyi, mellé virslit főztem.

az este amúgy mojito ivásnak indult, ehhez a lányok minden alapanyagot beszereztek:
bacardi fehér rum
lime (nem citrom!)
lime-lemon sió üdítő
jégkocka :)
menta (ami most az erkélyemen a többi fűszernövény közt próbál újra megbokrosodni)
ásványvíz
cukor (de az üdítőlé miatt erre nem is nagyon volt szükség)
3 decis pohárba az alábbi mennyiség teszed:
4 gerezd lime
4 teás kanál cukor (én nem igényeltem annyira)
valamennyire összezúzod a lime-okat, h levet eresszen
lime üdítő mennyiségre nem emlékezem, sztem 1-2 feles pohárnyi, 
míg a rumból 1 felesnyire van szükség.
végül raksz bele pár jégkockát, és felöntöd színültig ásv. vízzel. vagy szódával.
4 pohárnyit ittunk, kellemes hangulatunk lett tőle, de másnaposság semmi:)

Nincsenek megjegyzések: